dimarts, 13 de desembre de 2011

EL SUMA'T A TV3

El passat diumenge 11 de desembre el programa "30 Minuts" de TV3, va emetre un reportatge titulat Assignatures Pendents. Quan vaig sentir el títol vaig pensar que me'l miraria, perquè segur que seria interessant per a la meva feina i que potser podria utilitzar-lo en alguna sessió amb els alumnes del Programa SUMA'T. Però quina va ser la meva sorpresa quan em vaig adonar que, no només podria ser interessant per als nois de Sant Feliu, sinó que es tractava, precisament, del Programa SUMA'T de Mollet del Vallès. Els equips de TV3 havien anat a Mollet i havien gravat la realitat d'uns nois que sens dubte, tenien moltes semblances amb els nostres alumnes. Des del meu punt de vista, el reportatge reflecteix perfectament la realitat dels nois i noies que passen pel Programa SUMA'T i les dificultats que la situació actual els hi planteja. Ara bé, també ens mostra que amb esforç i ganes, hi pot haver una sortida exitosa davant el panorama socioeconòmic actual. Us deixo un enllaç al programa i us animo a que el veieu, perquè és realitat en estat pur.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada